Direktlänk till inlägg 12 april 2010

CTRL-C.ME

Av CYBERTEC - 12 april 2010 22:12

CTRL-C.ME

Har födds, scriptet ordnas i detta nu, namnet reggat domänen klar och servern instaleras

Många kommer att bli kallad få kommer att bli utvalda.


Nu börjar vi dra i gång med den nya trackern för fullt.

Det kommer att skrivas i denna blogg fortlöpande om vad som händer och sker, samt downtime och diverse andra saker


Kommer man inte in på Trackern så gör man bäst i att knalla hit och ta reda på varför


Historian bakom namnet ctrl-c.me


ctrl-c  är ju som bekant Kopiera något.

me är mej på Engelska


Kopiera mej, är inte det lysande med tanke på vad man i praktiken gör på en tracker.


Okej lite tankar kring detta nu då.


Vi kommer inte att bli störst, det har vi inte lust till. Vi har ingen som helst glädje att ha 7000 users varav 1200 är aktiva.

För er som inte är bekant med CYBERTEC så är jag ett med Swepirates en gång i tiden (Nej jag ägde inte Swepirates) Jag och några andra kändisar från Swepirates avgick då det vart för mycket, det bråkade och vi kände inget stöd, undataget från er Users men jag menar staff.


Hur som helst nu satsar vi hårt och framförallt rätt, vi hanplockar in folk vi vet att vi kan lita på, dom vi känt länge och som kan trackervärlden

Vi kommer att ställa krav på UL Staff mm


Jag kastar hellre ut 3000 Users som bara skapar ett konto och sen inte är delaktig

Trackern kommer att låsas med tiden, dock så gäller inte regeln att har man kommit in så är man säker, man skall vara aktiv och det behöver man inte fundera på om vi kan kolla eller inte


Så alla gamla och nya var hjärtligt välkommna når vi öppnar upp portarna

Info kommer här om det så det kan vara vits att plocka ner rss läsaren eller adda min msn där det även kommer information


cybertec@sverige.nu  både som mail och msn


-- Väl mött

 
 
Ingen bild

Halleluja

12 april 2010 22:39

Fy fan va gött :) att en ny tracker på G :) GOOG Cyber

 
Tusse

Tusse

13 april 2010 00:32

Fy fan ÄNTLIGEN en vettig sak på nätet vilka mer än du CYB har du med dej ??? Det var ju det gamla folket som gjorde tracker tiden värd att satsa på.
Jag kommer garanterat att komma

http://www.bloggagratis.se

 
Ingen bild

CYBERTEC

13 april 2010 00:39

Man tackar för det mina vänner, snart så..

 
Ingen bild

dosordie

15 april 2010 12:13

Du kan räkna med mig. Jag är väldigt nyfiken på att se vad som skall komma =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CYBERTEC - 22 april 2010 15:10

Ironin haglar ner. CTRL-C ser i alla fall ut att ha snubblat på en livboj, I Går och under natten har flertalet "Hjæltar" ingen næmnd ingen glømd arbetat hæcken av sig på ett script och donat lite i stort med vad vi tror i dags læget ett mycket sta...

Av CYBERTEC - 19 april 2010 20:46

Hej alla ni där ute. Det rullade på riktigt bra ett tag hopp om livet och en ny Tracker. I dag så är det långt kvar att vandra, och orken börjar tryta, samt tålamodet .   Vi har sprungit på patrull rejält, vi har haft två tre personer som frivi...

Av CYBERTEC - 17 april 2010 10:13

Hej alla ni där ute - vart ni nu än är.   Kodare sliter så till det varmaste helvete med att få saker och ting att fungeraGlädjande nog så sliter jag med för en gång skull häcken av mej. Jag är [CYBERTEC]Vi har en hel del hjältar som hjälper till...

Av CYBERTEC - 13 april 2010 16:44

Nu går det undan, saker och ting faller på plats. Webb biten avvklarad vi har domännamn servrar mail och ftp samt full acc överallt. Har kastat upp en lite skrotsida på www.ctrl-c.me De av er som är observanta ser snart att det hela är en fö...

Presentation

Besöksstatistik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards